donderdag 18 januari 2007

Een nieuw jaar ......................



Intenties, ambities, voelbare spanning, humor ? Ik praat nu sinds vorige week over m'n blog dat ik ga beginnen en ik vraag me al dagen af: "waar ga ik mee beginnen ?". Een sessie met een gaming bedrijf ? De sessie gisteren over "in welke mate ben je ondernemer ?" Of toch de derde sessie van de Leren van Elkaar Kring afgelopen dinsdag die veel vibe gaf ? Deze onderwerpen komen hoop ik allemaal nog.

Omdat het zo mooi met het thema Starten en Nieuw samenhangt besluit ik om mijn jaarlijkse nieuwjaarswens samen te vatten. Ieder begin van het jaar stuur ik naar klanten en relaties en collega's met wie ik verbindig voel een nieuwsjaarsgroet. Daarbij gebruik ik een thema die voor mezelf van toepassing is of waar ik inspiratie bij voel.

Ik kwam dit jaar uit op het kiezen van "JIJ" als persoon van het jaar (blad Times) en de verwijzing naar het enorme sociale experiment waar wij met z'n allen inzitten. Als voorbeeld van plukken uit de tuin van de vele blogs heb ik een tekst gebruikt over KRIJGERSCHAP en de Angst van de krijger. Centrale Motto: Be brave: be scared and do it anyway'. Ook voor mij van toepassing zoals het wle of niet starten van deze blog.

Het doet mezelf weer goed om de reacties die ik hierover gekregen weer te lezen en hieronder samen te vatten:

Leon,thanx! jij ook de beste wensen voor 2007.
leuk verhaal, ik zal het proberen te onthouden

Hallo Leon, ik wens jou ook een heel gelukkig 2007.
PS inspirerend stukje tekst dat je van die blogs hebt geplukt.

Hallo Leon,
Bedankt voor je leuke mail! Er zit zeker wat in de tekst wat van toepassing is, haha.

Hi drakendoder
Mooi om zo’n persoonlijke wens van je te krijgen! Een jaar vol avontuur en nieuwe ontdekkingen wens ik je toe, enne ... dat we de rust / tijd vinden om gezellig weer ’s bij te praten? / tennissen? T/m maart een beetje gekkenhuis bij mij, maar er is licht aan het eind van de tunnel. Ach ja ... we hebben allemaal onze eigen draken te verslaan ...

Beste Leon,
Dank je wel voor je mail, leuk om te lezen!
Wij zien ook erg uit naar onze meeting volgende week. We waarderen je tijd en energie!

De allerbeste wensen voor 2007!

Werkelijk een TOP tekst in jouw mail, en o zo waar! Ik moet alleen nog wel eens uitkijken dat ik niet altijd zonder vrees dat zwaard oppak en die grot induik, omdat er niet altijd een vuurspuwende draak blijkt te zitten maar eerder een verleidelijke jonkvrouw die achteraf een giftige spin blijkt te zijn........ ;-)

Hallo Leon,
Dank voor je bericht. Ik wens jou ook alle goeds voor 2007. Maandag a.s. wordt het personeel van ..... ingelicht over wat er allemaal gaat gebeuren.

Leon,
Een mooi verhaal! Daarvoor dank. Ik zal proberen ernaar te leven.
Krijger N.

Dankjewel Leon, jij en je gezin ook de beste wensen in 2007. En van diepgang kunnen we niet genoeg hebben, niet in een relatie en zeker niet bij Syntens ;-)

Hahahaha prachtig Leon! Hoe gaat het? Ik hoop dat 2007 voor jou voorspoed, gezondheid en persoonlijk geluk zal brengen en voor je naasten.

Hi Leon,
Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb jouw verhaal doorgestuurd aan een kandidaat die ik coach en die op de wip staat: zoek ik een baan of word ik ondernemer. Durf was vanmiddag een belangrijk item. Ik vond jouw verhaal voor hem belangrijk om te laten lezen!

Ha Leon,

Leuk dat je laat weten aan ons te denken.

We denken ook nog regelmatig aan jou en de bijzondere tijd die we in een moeilijke fase gehad hebben. Het gaat goed met ons persoonlijk en ook met het bedrijf. Misschien is het leuk om weer eens af te spreken om te horen hoe het gaat met jou. Bovendien zou ik het leuk vinden om weer eens wat nieuwe innovaties en mogelijkheden te bespreken.
Hartelijke groet,

Geen opmerkingen:

Evenementenkalender


Vanuit mijn huidige rol van evenementencoördinator binnen mijn BNI chapter Merquess verzamel ik interessante netwerkbijeenkomsten binnen onze regio en daarbuiten. Bekijk hieronder het actuele overzicht van interessante netwerken en bijeenkomsten die er zijn om jezelf te ontwikkelen als ondernemer, om verder te komen en ook om ondernemerschap leuk te maken.

De gekozen bijeenkomsten vinden met name plaats in de regio Den Haag, Delft, Westland, Rotterdam en Leiden. Heb je vragen over één van deze bijeenkomsten of wil je dat jouw bijeenkomst in dit overzicht wordt opgenomen? Bel of email me!