donderdag 19 december 2013

Afsluiten en een nieuw begin



Beste collega,



Zoals ieder jaar betekent eind december het afsluiten van een periode om daarna in januari weer bruisend van start te gaan met een nieuw begin.

Voor ieder van ons is het dit keer wel een heel bijzondere afsluiting en een bijzonder nieuw begin.
Allemaal nemen we afscheid van Syntens waar we uiteindelijk de meest mooie momenten van zullen blijven koesteren.

Ook voor mij is het moment heel speciaal.
Na bijna 20 jaar met veel plezier en vol inspiratie te hebben mogen werken binnen Syntens (en IMK) met inspirerende collega’s én ondernemers heb ik de kans gegrepen om een andere route te volgen dan voorheen. Tijdens deze reorganisatie ontstond namelijk de kans om tijd te creëren om een bedrijf op te bouwen. Van deze kans maak ik dankbaar gebruik.

Samen met partners zal ik namelijk zelfstandig verder gaan.
Denkend aan Aristoteles (waar de behoeften van de wereld en jouw talenten elkaar kruisen, daar ligt jouw roeping!)
blijft mijn missie echter dezelfde als de afgelopen 20 jaar:

inspireren tot vernieuwen, ondernemen en groeien


Mijn bedrijfsnaam wordt:

le-on, lerend ondernemen
           
(met dank aan Einte voor de tip :-))
(en natuurlijk blijf ik actief met BesteljeeigenTaart.nl)

Ieder met wie ik van kort tot intensief samen heb mogen werken dank ik voor:

  • Het plezier dat we hadden
  • De inspiratie die we deelden
  • De pijnpunten en bijbehorende leermomenten die we hadden
  • En de synergie die we iedere dag weer met elkaar wisten te realiseren


Ik wens ieder een mooie nieuwe periode toe.
Ook jou gun ik dat je dicht bij je eigen roeping blijft.
In welke omgeving dan ook!

Graag ontmoet ik je snel weer.

Fijne feestdagen ♥.

Met vriendelijke groet,
Leon van der Sande

1 opmerking:

Arjan van der Meer zei

Het was echt inspirerend om met jou te mogen samenwerken. Ondernemerschap met vleugje 0174. Ik hoop je gauw tegen te komen en heel veel succes. Arjan vd Meer Schuttelaar & Partners Den Haag

Evenementenkalender


Vanuit mijn huidige rol van evenementencoördinator binnen mijn BNI chapter Merquess verzamel ik interessante netwerkbijeenkomsten binnen onze regio en daarbuiten. Bekijk hieronder het actuele overzicht van interessante netwerken en bijeenkomsten die er zijn om jezelf te ontwikkelen als ondernemer, om verder te komen en ook om ondernemerschap leuk te maken.

De gekozen bijeenkomsten vinden met name plaats in de regio Den Haag, Delft, Westland, Rotterdam en Leiden. Heb je vragen over één van deze bijeenkomsten of wil je dat jouw bijeenkomst in dit overzicht wordt opgenomen? Bel of email me!