maandag 21 november 2011

No Guts no Glory



Hi Leon,


We hebben een succesvolle eerste applicatie afgeleverd die veelvuldig is gebruikt door zo'n 1200 mensen. De reacties waren zeer positief.



Helaas moet ik wel melden dat we hebben besloten niet verder te gaan met onze start-up. De ervaring van onze eerste applicatie leerde ons dat voor iedere applicatie veel maatwerk nodig is, hetgeen slecht aansloot bij de ideeën in ons business plan. Na de eerste applicatie is de (technische) uitdaging voor het grootste gedeelte weg. Het gevoel overheerst dat we laten zien hebben dat we het kunnen, maar niemand deze business dusdanig leuk en interessant vind dat hij hier in verder wil.



Ik ben zelf inmiddels afgestudeerd (met een 9!) en heb besloten verder te gaan met mijn onderzoek. Ik ga promoveren in een samenwerkingsverband van TU Delft.



Ik wil je in ieder geval hartelijk danken voor de tijd en moeite die je in ons gestopt heb en wellicht gaan we elkaar in de toekomst nogmaals tegenkomen!


Vriendelijke groet, H.


Hoi H.



No Guts no Glory



De onderbouwing van jullie beslissing klinkt logisch.

Voorop moet blijven staan dat wat je doet passie moet zijn en uitdagend moet blijven.

Er valt genoeg te kiezen op dat gebied, en dat heb je gedaan.

Ik wens je succes en veel inspiratie tijdens je promotieonderzoek,.



Met vriendelijke groet,
Leon van der Sande

Geen opmerkingen:

Evenementenkalender


Vanuit mijn huidige rol van evenementencoördinator binnen mijn BNI chapter Merquess verzamel ik interessante netwerkbijeenkomsten binnen onze regio en daarbuiten. Bekijk hieronder het actuele overzicht van interessante netwerken en bijeenkomsten die er zijn om jezelf te ontwikkelen als ondernemer, om verder te komen en ook om ondernemerschap leuk te maken.

De gekozen bijeenkomsten vinden met name plaats in de regio Den Haag, Delft, Westland, Rotterdam en Leiden. Heb je vragen over één van deze bijeenkomsten of wil je dat jouw bijeenkomst in dit overzicht wordt opgenomen? Bel of email me!