donderdag 11 maart 2010

Met Syntens op trektocht!



Wat biedt Syntens aan ondernemers?

Samen op trektocht:
  • ondernemer is Ondernemer/reiziger
  • Syntens is innovatieadviseur/reisbegeleider
  • de reiziger is leidend #reisbegeleider
Gezamenlijk op weg gaan (innovatieproces):
  • de richting is bekend
  • route wordt gaandeweg bepaald en aangepast aan de omstandigheden
  • Syntens schetst de situatie (onderneming & ondernemer) en stelt vragen (ambitie & de weg)
  • de reiziger ziet en bewandelt een route; de ondernemer krijgt een inzicht, kiest en onderneemt actie (spreekt zich uit, houding, investeert)
De trektocht komt altijd ergens aan, niemand kan vantevoren aangeven waar je aankomt:
  • Een innovatieproces leidt altijd tot een eindresultaat; echter nooit tot een voorspelbaar eindresultaat
  • het gaat niet om de output; het gaat om het proces dat leidt tot output: DOEN!
Het doorlopen van innovatieprocessen is voortdurend:
  • DOEN
  • Bezinnen
  • Denken
  • Beslissen
  • DOEN

1 opmerking:

Bram Masselink zei

Leuk overzicht!

Zoals ik al aangaf zal ik binnenkort contact met je opnemen.

Evenementenkalender


Vanuit mijn huidige rol van evenementencoördinator binnen mijn BNI chapter Merquess verzamel ik interessante netwerkbijeenkomsten binnen onze regio en daarbuiten. Bekijk hieronder het actuele overzicht van interessante netwerken en bijeenkomsten die er zijn om jezelf te ontwikkelen als ondernemer, om verder te komen en ook om ondernemerschap leuk te maken.

De gekozen bijeenkomsten vinden met name plaats in de regio Den Haag, Delft, Westland, Rotterdam en Leiden. Heb je vragen over één van deze bijeenkomsten of wil je dat jouw bijeenkomst in dit overzicht wordt opgenomen? Bel of email me!